Thursday, November 8, 2012

Recenzie URZEALA TRONURILOR

   

    Urzeala Tronurilor este primul volum al seriei  Cantec de Gheata si Foc, ce sentimente am in legatura cu acesta carte nu le pot exprima in cuvinte, dar pot spune ca e una dintre cele mai complexe  si uluitoare de pana acum....

      George R.R. Martin ne prezinta o lume plina de magie, creaturi fantastice, cavaleri, regi si multe alte lucruri care chiar iti pun imaginatia la incercare. Martin a schimbat total definitia genului fantasy in acesta serie nemaipomenita.
      Subiectul cartii este simplu dar sa descrii cartea este apropare imposibil, este o lectura grea din punctul de vedere al paginilor...cam 1000, dar totusi nu m-am plictisit deloc, am stat cu sufletul la gura pana la sfarsitul volumului.
     Pot spune ca am fost capturata de frumusetea  lumii descrisa de Martin, am plans, am ras, am suferit odata cu personajele mele preferate, mai ales ca m-am atasat foarte mult de Ned, Jon, Tyrion, Bran. Am devenit dependenta de acesta serie de la primele pagini, e genul de carte  care nu o poti lasa din mana pana nu o termini.
     Urzeala Tronurilor este alcatuita dintr-o impletire de cunostinte istorico-mitologice cu cele fantastico-magice in care ne przinta o uimitoare lume de care oricine se va indragosti.
     Cartea are tot ce trebuie pentru a tine cititorul in suspans intrigi si comploturi, tragedii si tradari, victorii si teroare in vremurile unor prevestiri sumbre. Soarta personajelor principale, a aliatilor si a dusmanilor lor  se afla intr-un echilibru precar  pentru ca fiecare doreste sa castige  in jocul cel mai periculos dintre toate: URZEALA TRONURILOR
Dar totul se va complica odata cu venirea ierni...
     Cateva coperti din afara 




















No comments:

Post a Comment