Tuesday, November 19, 2013

Guilty Pleasures (Anita Blake, Vampire Hunter #1)



    Un caz este cel al asasinarii unor vampiri. Dar, pentru acelasi caz, este solicitata si de Nikolaos, stapina vampirilor. Toata lumea il cauta pe uscigas insa exista si cineva care o cauta pe Nikolaos.
Apare in scena Jean-Claude, vampir-suprem, de a carui protectie se bucura Anita. Aceasta protectie ii va crea necazuri vampirului, care va fi pedepsit de Nikolaos.
Phillip, un dependent de vampiri, va fi si el pedepsit. Relatia dintre Anita si Phillip este descrisa in scene incarcate de senzualitate.
Cum va descurca Anita Blake toate enigmele, cum isi va ajuta prietenii si ce se va intampla cu Nikolaos, stapana orasului?


Parerea mea:
    Placeri Interise este primul volum din seria Anita Blake, o serie care pot spune ca printre preferatele mele desi nu sunt foarte mofturoasa cand vine vorba de carti, dar  aceasta seria mi-a captata atentia. Deci primul volum e destul de mic, ca dealfel toata seria este asa, ce pot spune nu-mi plac cartile cu pagini putine si formatul mic.
  Deci Anita Blake vaneaza vampirii si alte fiinte supranaturale care incalca legea, ajuta politia cand sunt cazuri mai speciale si desigur lucreaza ca animator, sau pe intelesul tuturor invie morti....tare, nu??
Ce sa spun,  fata asta are o viata palpitanta, este o fata dura pana in maduva oaselor si este unul dintre personajele mele preferate.
  





No comments:

Post a Comment