Sunday, October 6, 2013

Back from the dead





     Deci a venit luna Octombrie.....ploioasa, friguroasa si cu multe cutremure....mda ce sa zic, e luna mea preferata. Nu am mai postat de mult timp pe blog, cred ca este din cauza ca am avut multa treaba si mai ales din cauza ca mi-a fost lene, mdap recunosc cu mana pe inima ca am avut o lene in ultimul timp de m-am plictisit si de mine...
     De citit, chiar am citit destul de multe carti, format electronic, ca am tableta acum dar se pare ca zeii nu vor sa tine cu mine, in mod ciudat nu-mi mai merge nici tableta si pot spune ca sunt intr-o criza....I need books...
Sper ca problema cu tableta se va rezolva destul de repede, daca nu......voi muri si in mod sigur o sa incep sa bantui lumea.....pe cei care au biblioteci mari . Altceva, pai abia astept Halloween-ul de anul acesta







No comments:

Post a Comment