Sunday, October 6, 2013

The Mortal Instruments City of Bones, o mica parere


      La inceput am atrasa de carti, iar apoi am auzit ca se va face un film...am fost bucurosa desi am o" fobie" cand vine vorba de astfel de filme pentru ca pur simplu nu ma pot abtine sa nu compar cartile cu filmul. Orice diferenta m-ar pune in garda si m-ar face sa-mi pierd interesul pentru film, dar am vazut trailer-ul si m-am gandit sa-i dau o sansa




     Deci, daca nu as fi citit cartea poate, dar poate as fi avut o parere mai buna despre film in momentul de fata. Instrumente Mortale a fost un mic dezastru, sau mai bine zis un dezastru complet, cel putin mie nu mi-a placut deloc.
          Nu m-am putut identifica cu niciunul dintre personaje,  Jace a fost cam sters, desi  i-am adorat accentul, efectele speciale au fost destul de bune, povestea iti capteaza atentia, dar daca nu ai citit cartile in mod sigur nu ai fi inteles mai nimic din el,  finalul a fost diferit dar interesant. Cand vine vorba de persoanje, Magnus a fost singurul care mi-a placut...






No comments:

Post a Comment