Thursday, June 7, 2012

EU SUNT NUMARUL 4: Carte vs Film

Cu o mare intarziere am vazut si eu filmul abia acum si pot spune ca m-a dezamagit foarte mult, ma asteptam la altceva. Filmul a fost destul de anost, desi efectele speciale mi-au placut, personajele nu au fost toate pe placul meu, filmul trebuie sa recunosc a avut si unele parti mai bune, dar...exista un mare DAR spre deosebire de carte pot spune ca nu merita nici nota 2. A fost foarte slab, sincer acum, nu m-am asteptat sa fie asa, unele scene au fost total pe dos, sau poate ca eu ma asteptam la mai multe. OK, poate cer prea multe dar si puterile care le au cei doi sunt modificate in film, asta e prea de tot. In concluzie, filmul o sa fie interesant doar pentru cei care nu au citit cartea, pentru ceilalti...e doar o pierdere de timp.

2 comments:

  1. si eu citesc acum cartea...si clar e mai tare cartea decat filmul///

    ReplyDelete
  2. volumul 2 o sa fie si mai tare, crede-ma

    ReplyDelete