Wednesday, June 27, 2012

Leapsa!

Deci e prima leapsa care o primesc , deci sper sa nu o dau in bara, multumesc Bonnie Ithil de pe blogul 

LoveisMusic







            1. Care a fost prima carte pe care ai citit-o anul acesta?
Hmmm sa vedem, parca a fost volumul 2 din ALTFEL DE INGERI, Tradari, care a fost absolut superba...

2. Ce autor apare cel mai des in biblioteca ta?


 Cred ca CHARLAINE HARRIS, am toate  volumele din Vampiri Sudului , care au aparut la noi pana acum..
                
               3. Ce carte ai simtit nevoia sa arzi pe rug?


LOL.....cred ca Ultima noapte de dragoste, Intaia noapte de razboi, doh ce am detestat cartea aia


4. Care era cartea ta preferata cand erai copil?

Nu imi amintesc prea bine, stiu doar ca imi placeau mult de tot basmele...
        5. Care este cea mai complexa carte pe care ai citit-o?
Pai au fost cateva carti, seria Cantec de gheata si foc & seria Roata timpului

 7. Ce scriitor este supraevaluat?

Sincer, habar nu am, nu consider ca nici un scriitor e supraevaluat, cel putin din punctul meu de vedere 

8. Care este cea mai buna carte citita anul acesta?

Doar o carte???? Sincer ma omori la faza asta, au fost multe carti absolut superbe, cum ar fi...Dansul dragonilor,Spulbera-ma, Tradari, volumul 3 din instrumente mortale..mmmm, in fine, nu imi amintesc altele in momentu de fata.

9. Dar cea mai proasta?

Pai cam toate mi-au placut intr-o oarecare masura...

10. Ce carte citesti acum?

Recitesc Spulbere-ma, e prea tare cartea....

Leapsa merge mai departe la Julia, Pop Andreea, Georgiana Turcu si cine mai pofteste.






No comments:

Post a Comment