Monday, June 25, 2012

Tangled (2010)-O poveste încâlcită, mica parere







Deci...abia am vazut filmul de animatie si pot spune in doar cîteva cuvinte, niciodata nu esti prea mare pentru un astlfel de desene. A fost foarte amuzant,am rămas plăcut impresionantă cum o animatie iti poate provoca atatea hohote de ras cat si lacrimi! Merită văzut din toate punctele de vedere. Desigur are unele diferente fata de poveste, dar acest lucru il face mult mai amuzant si mai plin de peripetii.
Am adorat acele mici accidente...dar mai ales faza cu tigaia, cine stia ca se poate folosi si ca pe arma, si din cate ne demonstreaza e foarte buna....mmmm trebuie sa o incerc si eu pana la urma.
Dacă iti era dor de lumea fantastica a povestilor , in mod sigur trebuie sa vezi acest desene.





















2 comments:

  1. Ce ma amuzat cel mai mult, a fost numele lui tradus in romana :))=)) am picat de pe scaun cand am auzit :))=))

    ReplyDelete