Sunday, January 13, 2013

Citate: Nici moarta, Nici maritata





Ziua in care am murit a inceput prost si s-a inrautatit in ritm alert.(Betsy)

Cand am vazut ca tIpul avea sa dea peste mine, am paralizat pe loc, precum o caprioara surprinsa de lumina farurilor. O caprioara mare, blonda si tampita care isi facuse suvita deschise la culoare.(Betsy)

L-am ridicat pe Nick si l-am carat la mine in camera ca pe o Scarlett blonda de sex masculin, in vreme ce eu jucam rolul de Rhett in varianta de vampir. (Betsy)

-Eu sunt Betsy
-Betsy?
-Nu incepe. N-am ca face daca sunt dotata cu puteri malefice si un prenume banal.
-Imi pare rau, atat doar ca....intelegi? Lista e suprarealista
- Lista?
-Vampir, nemoarta, creatura a noptii, o sete nestavilita, violatoare de barbati si...Betsy?! (Betsy & Mark)

Moartea chiar te pune pe ganduri. Reflectezi mail ales la momentele cand ai dat cu oistea-n gard sau la toate lucrurile pe care nu le-ai facut. (Betsy)

E foarte dificil sa iesi cu un tip care cheltuieste mai multi bani decat tine pe produse de îngrijire a parului. Unul caruia nu-i intalnesti niciodata privirea , fiindca e prea ocupat sa se uite in oglinda. Iar majoritatea sunt ca niste animale de prada, te intorci sa-i cer barmanului inca un pahar si cand ai revenit, te trezesti ca partenerul s-a apucat sa vrajeasca o alta papusica...sau s-o pipaie. Sau poate chiar pe chelner(Betsy)

Am ajuns la Hamton & Sons, intr-o slujba adventuroasa si periculoasa. Adventuroasa pentru ca rareori existau destui bani ca sa platim facturile companiei. Periculoasa pentru ca deseori ma temeam ca nu cumva sa cedez dorintei de a-mi sugruma seful, pentru ca apoi sa fiu arestata sub acuzatia de crima .Tripla crima, in cazul in care brokerii mi se puneau in cale(Betsy)

In mod evident, ma inselasem nu ma aflam in iad. Iadul nu era un coridor cu lambriuri din lemn cu o oglinda intr-un capat si un sicriu in capatul opus. Era logic de ce aratam atat de respingator. Eram moarta. Tampitul ala de la volanul Pontiac-ului Aztek, in cardasie cu pisica mea, ma omorasera(Betsy)

- Parinte, trebuie sa ma ajuti, am exclamat
- Cu mare placere, numai ca eu nu
sunt preot
- O sa ajung in iad, desi n-am facut nimic rau ca sa merit sa fiu blestemata.
- Domnisoara, ti-am spus eu nu sunt preot, sunt ingrijitorul biserici catolice
- Nu-i nimic. merge si-asa. Ce-ai zice sa ma snopesti cu niste agheasma? Sau poate sa ma bati cu un crucifix pana mor, ori sa arunci in mine cu niste anafura?(Betsy si Ingrijitorul)

- Eu sunt inscrisa in P.E.T.A
- Esti una dintre ei? Vai de mine. N- am stiut. Isuse, ce murdar ma simt! De ce nu m-ai zis?
- Nu te supara faptul ca sunt vampir, dar te deranjeaza cotizatia mea la P.E.T.A?
- Hei. una e sa fii sluga a lui Satan, cu asta ma puteam impaca, si alta e sa fii o iubitoare de maimute pigmei...ihhhh! Am si eu mandria mea.(Betsy & Marc)




No comments:

Post a Comment