Tuesday, January 8, 2013

Lista mea to-read in 2013



E bine sa se stie că lista mea de carti e în continua transformare şi lunga sa-mi ajunga o viata de om.Daca as putea sta în casa sa citesc continuu, n-as intampina niciun fel de problema. Par nebuna? Ei bine, nu sunt, doar că lumea de afara nu prea e pe gustul meu. Din pacate, sunt foarte putini oameni în jurul meu care sa aprecieze acest gen de petrecere a timpului liber, si anume cititul. Au existat in viata mea persoane care nu ma invitau in cercul lor tocmai pentru ca citeam. Imi adresau cu mare greata cuvintele : "Ah, stai ca tu esti din aia de citeste!" si eram rapid exmatriculata din planurile lor de viitor. Ei na, ce sa-i faci, nu poti sa-i multumesti pe toti. Deocamdata cam acestea sunt cartile care mi-as dori sa le citesc anul acesta...timp si bani sa am, ca de altceva nu se pune poblema.


































No comments:

Post a Comment